vineri, 22 ianuarie 2010

Bancuri cu blonde

1.
Intrebare:De sunt urme de picioare pe ecranul calculatorului?
R:Pentru ca o blonda a incercat sa intre pe internet
2.
Doua blonde stau de vorba:
-Ieri am fost si mi-am facut testul de sarcina ...!!!
Cealalta blonda curioasa o intreaba..
-Au fost grele intrebarile?
3.
I:care e diferenta dintre o blonda si un semn de circulatie
R:semnele mai zic din cand in cand si stop
4.
Care cade prima? { o blonda sau o bruneta }
- Bruneta pentru ca blonda e parasuta!
5.
Intrebare: Cum sterge literele de pe calculator o blonda?
Raspuns: Cu pasta corectoare!...
6.
3 blonde, pe malul Nilului, vrand sa treaca pe partea cealalta... Nilul - plin de crocodili... Apare o zana buna si le zice:
- Fetelor, sunt bine dispusa azi..., asa incat va voi indeplini cate o dorinta...
Prima blonda:
- Eu vreau sa inot de 10 ori mai repede decat crocodilii!
Intra in Nil..., inoata pana la mijloc, un crocodil gaseste o scurtatura si...
Vazand ce s-a intamplat, a doua blonda:
- Eu vreau sa inot de 20 de ori mai repede decat crocodilii!
Intra in apa, inoata si ea... Pe cand sa iasa pe celalalt mal, un crocodil gaseste o scurtatura si...
A treia blonda... sta... se gandeste... si zice:
- Auzi, draga zana... Fa-ma bruneta!... Aaaaa!... Uite un pod!...
7.
Intrebare: De ce blondele manca fasole sambata?
Raspuns: Ca duminica sa faca o baie cu bule.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu