sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Bancuri cu Bula

1.
Bula intra in direct la radio.
-Bunaziua sunteti in direct.
-Bunaziua, am gasit un portovel cu 15.000 $ in el si cu un buletin pe numele de Moise Virgil
-Bravo domnu Bula va felicit .Si ce ati vrea sa ii transmiteti ?
-As vrea sa ii transmit domnului Moise Virgil o deticatie muzicala!
2.
La ora de istorie la lucrare se cere sa se numeasca unsprezece mari persona-
litati. La sfirsitul orei profesoara:
- Bula, du ce nu ai predat inca lucrarea?
- Doamna profesoara, nu stiu pe cine sa pun pe post de mijlocas central...
3.
invatatoarea:bula cand vei fi mare ce ai vrea tu sa fii?
bula:ca tata ,miliardar!
invatatoarea :da ce tatal tau e miliardar?
bula :nu dar viseaza sa fie miliardar!
4.
Pe vremea lui Ceausescu,la ora de muzica. Bula nu-si scotea vioara din cutie, învătătoarea:
- De ce nu cânti Bula?
- E dezacordata.
- Hai ca ti-o acordez eu.
Bula deschide cutia si învătătoarea striga:
- Bula,ce faci cu mitraliera la scoală?
- Eu ca eu...,dar nu stiu ce o sa facă tata cu vioara la congres!
5.
Invatatoarea le explica elevilor ca pe ei i-a adus barza. La un moment dat, Bula se ridica revoltat din ultima banca:
- Adica vreti sa spuneti ca pasarea aia mare, cu pene albe si negre?
- Da Bula.
- Cu piciare lugi si cios rosu?
- Da Bula.
- Du-te dom'le ca nu f**e tata asa ceva
6.
Bulă face o gluma de 1 aprilie:
- Mamă, vezi că tata s-a spânzurat în garaj!!!
Fuge mă-sa în garaj, nimic... Apare si Bulă:
- Hă, hă, hă! Păcăleală de 1 aprilie: s-a spânzurat în pod!
7.
Bula vede pe strada o domnisoara sexi, cu un catel in brate.
- Ce n-as da sa fiu eu in locul catelusului!
- Nu cred, il duc la veterinar sa-l castreze!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu