vineri, 22 ianuarie 2010

Bancuri cu betivi

1.
Un betivan intreaba barmanul:
- Cata bere vindeti pe zi?
- Cam patru butoaie...
- Vreti sa va spun cum ati putea sa vindeti cinci butoaie pe zi?
Barmanul interesat:
- Cum?
- Umpleti halbele ca lumea...
2.
Un om trece pe langa un betiv si il intreaba:
-De ce bei mai, omule?
-Ca sa-mi inec amarul.
-Si,l-ai inecat?
-Nu, ca al dracului stie sa inoate!!
3.
- Nu po's'nteleg d'e ce am fost adus la pol .. politie ! exclama un betiv , plin de indignare !
- Pentru bautura ! ii raspunde ofiterul de serviciu.
- Pai, de ce nu zici asa ? Adu-mi un coniac !
4.
Un betiv intr-o parcare pipaia masinile pe plafon. Cineva il vede si il intreaba; -Ce faci d-le, de ce pipai toate masinile pe plafon? -Pai,imi caut masina. - Cum ca toate sunt la fel pe plafon? -Nu. A mea are GIROFAR.
5.
Un betiv intr-un bar.......
-Doua beri...va rog !!!! La care barmanu .........:
-DA vad ca sunteti singur ............de ce doua?
-Pai una o beau pt mine si una pt prietenul meu din USA
A doua zi iarasi betivul.......
-Doua beri...va rog !!
I se aduc berile........Le bea
A treia zis betivul comanada:
-O bere va rog.........!!
-Pai nu mai beti doua ......ca de obicei?
-NU .....Beau numai pt prietenul meu din USA ca eu m-am lasat de baut......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu