sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Bancuri cu doctori

1.
Pacientul: Doctore, am o problema cu mersul la WC: dimineata, la ora 5:00 ma c*c .
Doctorul: Dar asta este foarte bine.
Pacientul: Problema este ca ma trezesc la 6:00...
2.
Barbatul: Nevasta, nu ai chef de sex?
Nevasta: Nu pot ca maine merg la ginecolog,
B: (dupa 5 minute) Da', la dentist te duci??
3.
Doctorul catre proaspatul amputat:
Domnule am pt. dv. o stire buna si una rea.
- Care-i aia rea?
- Ti-am amputat piciorul sanatos...
- Si aia buna?
- Piciorul bolnav se vindeca!
4.
Pacienta : Gata, domnule doctor, m-am dezbracat complet. Unde sa-mi pun hainele?
Dr. : Aici, peste ale mele...
5.
Intr-un salon de reanimare, toti conectati la aparate de mentinere a vietii.
Electricianul baga capul pe usa:
- Baieti, luati o gura mare de aer ca schimb o siguranta!
6.
- Care muschi poate fi considerat m. ridicator al penisului ?
- Orbicularul buzelor sau palmarul scurt !
7.
Pacientu pe masa de operatie.
dr. Ciomu intreaba pe cei doi asistenti:
-Asta a dot ceva ma?
Asistentii: - A dat o p_ _a, ce sa dea?
Dr. Ciomu: - Sa o impartim im trei !!!
8.
- D-le Doctor, sotul meu vorbeste in somn.
- Imi pare rau dar nu exista nici un medicament care sa-l faca sa taca...
- Dar eu nu vreau sa taca, eu vreau sa vorbeasca mai clar!
9.
- Domnu' doctor, nimeni nu crede ca eu sunt caine.
- Zau ? Mars de'aici.
10.
-Ce spuneti domnule doctor,e grava tare boala mea?!
-Imi para rau doamna,dar mai aveti de trait numai 10...
-10 ce?! ani, luni ...
-9,8,7 ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu