sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Bancuri cu dinamovisti

1.
Intra Cristea in discoteca.
O gagica supertare il intreaba:
- Dansati?
- Nu fa proasto, asa merg eu!
2.
Ati auzit ca Posta Romana a trebuit sa-si retraga timbrele pe care tocmai le scosese?
- Nu! De ce?
- Erau cu jucatorii lui dinamo si oamenii nu stiau pe care parte sa scuipe.
3.
Gigi Becali beat, impreuna cu sotia sa in fata stadionului Dinamo. Vine un politist si spune:
- Stiti, domnule Becali, nu e bine sa stati in fata stadionului Dinamo, ca sunt suporteri si pot sa va agreseze!
- Ce ma? Pe mine, Becali? Ce sa-mi faca ei? Pai, eu, la banii mei, cumpar tot stadionul lui Dinamo, il cumpar si pe Borcea. La care sotia zice:
- Lasati-l, domnule ofiter, sotul meu cand e beat cumpara toate cacaturile!
4.
Ce reprezinta 300 de spartani?
- 150 de cupluri…
5.
- De ce isi trimite NASA astronautii sa se antreneze in Stefan cel Mare?
- Pentru ca este singurul loc din lume fara pic de atmosfera

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu